ایمپلنت های کره ای
نوشته شده توسط : جی دی ایمپلنت

برند ایمپلنت

ایمپلنت های کره ای در سالهای اخیر عمده بازار ایمپلنت تهران را در دست گرفته اند.این ایمپلنت ها  با توجه به قیمت مناسب و در دسترس بودن قطعات  جاذبه ای زیادی برای جراحان و دندانپزشکان دارند باید توجه داشنه باشید که ایمپلنت های کره ای مانند سایر محصولات کشور ها  جنس خوب و جنس نامناسب دارند در این قسمت سعی می کنیم به معرفی برند ایمپلنت قابل قبول و مناسب از کشور کره جنوبی بپردازیم:

Osstem

برند اوستم یکی از برند های معروف کره است این برند لقب اولین ایمپلنت کشور کره را یدک می کشد.این ایمپلنت دندانی تنها برند کره ای است که توسط انجمن غذا داروی آمریکا تایید شده است و قابلیت رقابت با برند های خوب اروپا را دارد.در آمریکا بنام های اوستم شناخته می شود . در حال حاضر  دو نوع ایمپلنت دندان این شرکت در ایران ارائه می شود که نوع اس ال ای و توع سی پی با قابلیت ساخت پروتز دو ماهه است. برای اطلاع بیشتر از سایت شرکت دیدن فرمایید.

 

Dentium

در ایران بنام ایمپلنتیوم شناخته می شود  و پر فروش ترین و مناسب ترین قیمت ایمپلنت کره ای در ایران است. سادگی جراحی و قیمت مناسب کاشت دندان از مزایای ان است.در رده بندی ایمپلنت های کره رتبه  3 را دارد.برای اطلاع بیشتر به وب سایت شرکت مراجعه فرمایید.

 

Megagen

ایمپلنت مگاژن یکی از ایمپلنت های خوب کره محسوب می شود معروفیت این شرکت بعد از خرید ان توسط شرکت اشترومن بیشتر شد و در حال حاضر علاوه بر کره در اروپا هم تولید می شود یکی از مراکز تولید ان در اروپا کشور لیتوانی است در دو نوع انی وان و انی ریج تولید می شود در ایران نمایندگی اشترومن شرکت مهرابن پخش انرا در کلینیک ایمپلنت بعهده دارد .برای اطلاع بیشتر به وب سایت شرکت مراجعه فرمایید.

m_visual_1





:: برچسب‌ها: برند ایمپلنت , مرکز ایمپلنت , کاشت دندان , کلینیک ایمپلنت ,
:: بازدید از این مطلب : 352
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: